lördag 8 februari 2014

Snygga konsttryck!

En av mina absolut närmaste vänner Cecilia är konstnär, och hon har gjort ett så himla fint konsttryck av Kamelia. I love it! Hon gör dessa på beställning, man kan alltså få det i andra färgskalor och med valfritt motiv (typ din hund, katt, häst, morfar, lillebror, ditt marsvin, undulat - ja, ni fattar). Jag fick äran att ge mina kunder rabatt på konsttryck hos henne, nämligen 249kr inklusive frakt! Ni behöver alltså ha gillat min facebook-sida för att få rabatten. Priset gäller ett konsttryck i A3-format. Passa på att beställa ett sådant, det vore ju t.ex. en väldigt fin present till någon. Cecilias facebook-sida hittar ni HÄR.

Jag ser verkligen fram emot att få hänga upp min Kamelia-tavla, än så länge har jag bara sett den på bild och jag gissar att den kommer vara ännu häftigare i verkligheten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar