söndag 9 februari 2014

Helgen som var.

Både igår och idag har jag ridit en ny runda, Jonna i stallet visade mig den igår och den var så mysig att det fick bli en repris idag när jag och kamelen gav oss ut själva. Bland annat rider man förbi Sjötorpasjön (ska kolla möjligheterna att bada med häst där i sommar, hur underbart?!), så himla fint.

Jag har pluggat en del matte idag bland annat, var även och hämtade upp min hoppsadel som en tjej lånade och provade åt sin dotter. Den passade perfekt på hästen men inte lika bra till dottern, så synd. Hon hade haft med sig en vän som var väldigt duktig på sadlar och som hade lovordat hur fin sadeln är i skicket, och det är ju verkligen roligt att höra. Jag har vårdat den väl! Har eventuellt en annan tjej som är intresserad, så vi får väl se om hon nappar, hon bodde ganska långt bort och hade inte möjlighet att testa före köp.

Alla dessa underbara ridvägar, vi trivs så bra här! <3

1 kommentar:

  1. Håller också på och ska sälja sadel men det är ju inte det lättaste..

    SvaraRadera