måndag 13 januari 2014

Måndag.

Jag har trott att det varit tisdag hela dagen idag och varit stressad över att veckan snart är slut. Helt onödigt, verkligen. Först nu när jag skrev tisdag som rubrik på inlägget kom jag på att det ju faktiskt bara är måndag!

Idag har jag haft prov, tror det gick bra. Både före och efter pluggade jag bokföring, tror det börjar fastna lite nu. Det blir rätt hela tiden även fast det känns som jag gör fel. Inte riktigt logik för mig, men det är bara att nöta på.

Igår kväll var det dressyrträning som gällde, det hade snöat en hel del så banan var täckt av ca 10cm pudersnö, perfekt! Kamelia var helt galet duktig dessutom, världens påskjut och framåtbjudning. Tills nästa gång ska vi jobba lite med slutor och att plocka upp henne ytterligare i formen. Kuuul! Dock har jag sådan träningsvärk i magen och ryggen idag, helt sjukt verkligen. Det gör ont i magen bara jag drar ett lite djupare andetag. Kommer bli världens fitnessbrud av dethär ju, haha.

Frostig mule efter träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar