söndag 5 januari 2014

Catch me if you can.

Godmorgon! Det blev en repeat på natten till igår; somnade runt tretiden, vaknade strax innan sex.

Har precis varit iväg och släppt ut hästarna idag igen. Tog med mig vovvarna för att slå två flugor i en smäll, så efter hästarna fått gå ut i hagen gick jag en liten sväng med Rambo och Selma. Selma var rätt jobbig när vi skulle åka hem och stack iväg, vägrade komma när jag ropade osv. Så jobbigt när man är sjuk och bara vill hem och lägga sig, och dessutom inte har någon röst att låta arg med, haha. Jaja, till slut fick jag tag på henne i alla fall så att vi kunde bege oss hemåt. Hon är för det mesta duktig men när hon verkligen inte vill så struntar hon fullkomligt i att göra som man säger. Det är ju såklart vårt fel för att vi inte tränat henne tillräckligt.

Söt är hon i alla fall, lilla fladdermusen :)

1 kommentar:

  1. Funderar starkt på att beställa ett pannband.. Måste bara klura ut vilka färger jag vill ha.. Går det att se någon stans exakt vad det finns för pärlor att välja mellan? Helst någon annanstans än fb då jag inte har det.. :p

    SvaraRadera