söndag 29 december 2013

Middag och dressyr utan stigläder.

Idag har vi varit på middag hos svärfar med familj, samt öppnat julklappar. Det blev lite uppskjutet pga vissa omständigheter men nu blev det ju som en extra julafton, inte helt fel! Jag hade bestämt mig för att rida efter middagen och det blev som alltid ganska sent, så jag satt inte på hästryggen förrän kl 21. Skönt att vi har belysning på ridbanan! Dressyrpasset gick kanon, jag körde utan stigläder (hade inte ens på dem på sadeln) så jag lär ha lite träningsvärk imorgon.


Har förresten fått en idé om ett helt sjukt snyggt pannband, det kommer bli GRYMT! Mer exklusivt och helt annorlunda än de jag gjort hittills. Måste beställa hem material, så det lär dröja lite innan jag kan sätta mig och tillverka, frustrerande då det kliar i fingrarna att få göra det nununuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar