onsdag 4 december 2013

Jag fattar!

Idag är jag faktiskt riktigt nöjd med mig själv, matteräknandet har nämligen gått mycket bättre och jag har fått ett par riktiga aha-upplevelser. Jag ska snart ge mig på det igen, har varit iväg på promenad med Selma för att rensa skallen lite. Skulle haft matteprovet imorgon men det kändes fruktansvärt stressigt, eftersom det tar sån himla tid för mig att ta mig igenom alla uppgifter och jag har massor kvar att göra innan provet. Sköt därför på det tills på måndag.

Någon halvtimma till ger jag det idag, sen ska jag sticka iväg till stallet, får bli ett pass på ridbanan idag. Det var svinhalt när jag var ute och gick med Selma, så jag lär krypköra dit - det är alltid vintrigare vid stallet än vad det är här i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar