tisdag 31 december 2013

En liten komprimerad årsresumé.

Klockan är över midnatt så officiellt är vi inne på sista dygnet av 2013. Tror 2014 kommer bli ett helt fantastiskt bra år, jag har en helt sjukt snygg pannbandsdesign på g som kommer bli lite mer exklusiv, skissar på en schabrakkollektion, bygger webshop, har sökt flera roliga kurser och hoppas komma ut på några tävlingar med Kamelia. PEPP!

2013 har innehållit en hel del stora förändringar i livet men även en god bit personlig utveckling, sådant kommer ju gärna på köpet när omvälvande saker händer. I början av året blev vi alla uppsagda på det företag jag jobbat på i nästan 7 år, jag började göra pannband efter att ha irriterat mig på de höga priserna på sådana i handeln och de blev riktigt populära. Jag började på ett nytt arbete som inte kändes rätt för mig och slutade efter några månader. Det fanns såklart även andra omständigheter kring att jag slutade, jag ville läsa företagsekonomi och satsa på att starta eget så småningom och läget kändes rätt för detta. Kamelia flyttade till ett nytt stall, bara fem minuter med bil från där vi bor. Vi trivdes kanon från första dagen! Rambo fick ett stort diskbråck och opererades, Selma fick kvalsterallergi och Kamelia halkade och slog i läppen så att tänderna gick rakt igenom. Mycket sjuka/skadade djur, med andra ord. En mycket närstående person fick cancer men opererades och behandlades och friskförklarades, extrem lättnad! Jonas och jag hade vår treåriga bröllopsdag i september. Jag började plugga och satsade mer och mer på Wist Design.

Det ska bli spännande att se vad 2014 innehåller, jag har en bra känsla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar