tisdag 24 december 2013

Dagen före julafton.

Jag trodde inte jag skulle hinna med några pannband idag, men jag började faktiskt på två stycken beställningar ikväll. Bland annat ett ponnypannband där jag fått fria händer, så det blir vita pärlor, silverstrass, lite rosa och rhinestones. Det är till ett litet sto som står i det stall som Kamelia stod i förut, kul!

Dressyrträningen gick så otroligt bra idag, bästa gången hittills! Det började lite sisådär eftersom det blåste halv storm, det finns en vedstapel i närheten av ridhagen som det ligger en presenning över, gissa om den blir skitläskig när det blåser? Haha. Men när Kamelia väl började jobba så var hon med mig helt och struntade i den. Hon var verkligen kanonfin och det känns att hon orkar mer i galoppen nu. Nöjd!

Kamelias julklapp - en rosa grimma! Halva priset på Granngården, kostade bara 45kr. Fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar