torsdag 14 november 2013

Taggar för prov.

Godmorgon! Nu är jag i princip färdigpluggad inför provet, ska göra ett par kalkyleringsuppgifter till och sen är jag good to go. Detta provet är så himla omfattande och handlar om allt från marknadsföringlagar till konkurrenslagar till miljöbalken till reklamombudsmannen till företagsprofiler till resultat- och påläggskalkyler. Phew! Ska bli himla skönt när det är gjort. Efter det kommer det handla mycket om budgetkalkylerande, det ska bli intressant.

Anyhow, jag hoppas jag blir klar med provet hyfsat snabbt så jag fortfarande har ett par timmar i dagsljus kvar när jag ska ut och rida.

Har lagt ut min dressyrsadel till försäljning också, hoppas någon köper den hyfsat snart. Är himla sugen på en svart sadel istället, min dressyrtränare har en Amerigo Classic som jag ska få prova på Kamelia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar