måndag 11 november 2013

Hej måndag!

Tre dagar kvar till delprov två i företagsekonomin, jag hoppas jag får koll på marknadsföringslagar, konkurrenslagar och budgetkalkylerandet innan det. Jag har i alla fall min bästaste pluggkompis Selma som moraliskt stöd här när jag sitter och trycker in all kunskap i skallen. Hon accepterar inte att ligga någon annanstans än i mitt knä, vilket ju i och för sig är väldigt mysigt så jag klagar inte.


Förresten, jag använder ju appen Endomondo när jag är ute och rider eller går för att mäta tid, distans osv. Igår när jag promenerade med hundarna så hade uppenbarligen appen ballat ur helt, jag gick en runda på ca 2km men när jag kom hem såg jag att appen visade 5km. Tänkte inte så mycket mer på det, men så såg jag på facebook senare (den postar all aktivitet på min tidslinje på facebook) att jag enligt den hade gått såhär:


HAHA! Folk på fejjan måste ju undrat vad fasen jag hållt på med! Bland annat har jag uppenbarligen korsat tågrälsen typ 12 gånger under promenaden, helt galet. ;) Åh vad jag skrattade när jag såg det, tänk att det kan bli så galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar