tisdag 19 mars 2013

Ouch.

Jepp - jag har fortfarande träningsvärk, haha. Går som en gammal skröplig gubbe. Insidan av låren är helt stela.

Jag skrittade Kamelia igår eftersom hon gick hårt i söndags och säkert hade träningsvärk. Eftersom det började mörkna och jag red själv körde jag ute på gärdet, red på åttvolt i lång och låg form. Eller ja, det gick väl sådär att skritta, hon taktade mest och var allmänt taggad. Det blåste en hel del och efter typ en kvart skrek mina iskalla öron efter nåd, haha.

Idag blir det vilodag för både kamel och mig. Det har ju snöat massor i natt och blåser järnet ute nu, suck. Imorgon är det vårdagjämning, och det är fortfarande iskall vinter?! Helt sjukt. Jag har en seg förkylning som inte vill ge sig, täppt i näsan, halsont och så vidare. Behöver lite sol och värme nu, känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar