onsdag 13 mars 2013

Anmäld!

Nu har jag precis anmält mig till två tävlingar; 7 april och 14 april. Surt nog var det redan fullt den 7 april, så där hamnade jag som andra reserv. Så går det när man är seg med att anmäla sig. Vi får hoppas att två ångrar sig, så att jag kommer med, jag är verkligen toktaggad på att komma iväg!
På söndag har jag bokat in en dressyrträning (en granne till stallet där jag har Kamelia är visst tränare, så jag tänkte testa henne - slippa låna bil och släp sparar ju mig flera hundralappar och en hel del tid), men med tanke på vädret (iskallt och snö) så ser det ut som om jag kommer få skjuta upp den. Kan det inte bli vår på riktigt nu?! Jag är så trött på alla vinterkläder, broddar, vintertäcken, isiga ridvägar, oanvändbar ridbana, stelfrusna fingrar, osv osv. Det är ju ändå mitten av mars nu, kom igen!

Sommaaaar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar