onsdag 28 november 2012

Varmare täcke + halstäcke.

Eftersom väderprognosen visar att det kommer bli kallare framöver så har jag idag beställt ett varmare täcke samt ett halstäcke till Kamelia - självklart från Strömsbergsgård, som vanligt. Jag mailade först då jag var lite osäker på vilken storlek hon skall ha på halstäcket, och de svarade mer eller mindre direkt, så himla bra!

Jag kör på lager-på-lager och har ett fodrat stalltäcke samt ett regntäcke över, idag har jag ett mediumfodrat täcke (200g) och det jag beställt nu är heavy, 300g. Jag tycker att det är smidigt att ha det så och man har ju alltid hört sen man var liten att lager på lager värmer bäst. Dessutom kan jag variera mer och det blir billigare än att köpa två olika vintertäcken plus stalltäcke.



Mio Stable Rug Heavy, 540kr

Amigo Bravo Hals 150g, 460kr

Outfitbilder kommer såklart så fort jag fått hem grejorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar