onsdag 28 november 2012

Snösulor på.

Igår kom hovslagaren och skodde om Kamelia. Jag hade bestämt mig för att sätta på snösulor, vilket ju visade sig vara en god idé eftersom det har snöat mer eller mindre hela dagen idag. Dock inget som lagt sig, men det lär ju inte dröja förrän det gör det. Jag hade övervägt att strunta i sulorna i en förneka-att-snö-ens-existerar-grej men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag inte kan styra över vädret, haha. Jag hatar verkligen snö!


Inte världens bästa bild, men jag fick skynda mig att ta innan hovslagaren var klar. Kamelia älskar verkligen att stå på gången och bli ompysslad, hon tog varje chans att snusa hovslagaren i nacken och nafsa på hans rygg, mysmaja. :)
 
Jag berättade för mina kollegor om att Kamelia fått snösulor på sig igår, och de jämförde det med att hon fått bytt till vinterdäck, haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar