torsdag 22 november 2012

Torsdag.

Under igår eftermiddag kom en migrän smygandes och bosatte mig i mitt huvud. Som tur var kunde Linda hjälpa mig att mocka och fixa Kamelias foder, så när jag hade härdat ut på jobbet till kl 17 kunde jag ta en liten prommis med vovvarna och ge dem mat för att sedan däcka på soffan. Sov till ca 20-tiden och vaknade utan huvudvärk, underbart! Så irriterande dock att det sabbade min stallkväll, så himla onödigt.

Men men, ny dag och nya tag. Nu jobbar jag till 17 och sedan åker jag ut till stallet, och ska rida Kamelia på banan. Ska jobba på att få loss henne lika fint i vänster igen, och såklart även höger. Segt bara att man måste jobba slut på sin energi innan man kan ge sig iväg dit, men sånt är livet. Man måste ju ha pengar, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar