söndag 25 november 2012

Söndagskväll.

Sådär, nu är det sju veckor tills det är min stallhelg igen. Skönt! :) Denhär helgen har alltså tillbringats mycket i stallet, eller i bilen på väg till eller från stallet. Har dock även hunnit med skräckfilmskväll hos Anna, mycket trevligt.

Igår hoppades Kamelia av en tjej i stallet, hon är sååå duktig på att hoppa. Och hon älskar det verkligen, man ser hur det bara glimtar till i ögonen varje gång hon vänds upp mot ett hinder. Undertiden satt jag på Cissis häst Whisky som var jättecool att rida, väldigt kompakt i kroppen och hur lätt som helst att jobba ihop. Hoppade något litet hinder med honom med, och kände mig jättemodig som vågade. ;)

Helgen har gått alldeles för fort, jag skulle dessutom verkligen vilja ha en sovmorgon men det dröjer tills nästa lördag. Då jäklar ska jag sova, haha.



20121125-223857.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar