måndag 12 november 2012

Mer bilder på Kamelias nya pannband.

Det är lite mycket just nu, minst sagt. Idag jobbade jag 7-16, sen åkte jag till stallet och red Bommen då Kamelia har vilodag på måndagar. Linda (Bommens ägare) hade mockat åt mig, så himla skönt! Kl 18 var jag hos pappa, han är bortrest men jag och min syster var där och hämtade ved åt henne. Hon är inte så haj på att köra med släp så jag hjälpte till. Vi lastade för fullt, körde hem till henne och där staplade vi i hennes vedskjul. Kom hem runt 20.30, vrålhungrig och trött.

Tänkte slänga upp lite bilder på tränset med det nya pannbandet som jag gjorde i lördags, sen måste jag krypa i säng. Imorgon är det jobb, mockning och ridning, lär komma hem rätt sent då med. Har dessutom en bok jag måste läsa innan lördag samt ett antal bokrecensioner att skriva i veckan. Heja mig! Kanske inte kommer blogga järnet direkt, fast jag skall göra mitt bästa.









Det är litegranna i kortaste laget, men för att vara första gången någonsin jag gör något sånthär så är jag sjukt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar