tisdag 4 november 2014

En uppdatering.

I förra veckan fick jag äntligen hem mitt efterlängtade läder, så nu är produktionen i full gång igen. Det kommer en hel del beställningar dagligen, jag var orolig att mitt uppehåll över sommaren skulle göra att jag tappade kunder men det verkar inte så. Skönt!

Vad har hänt mer under mitt blogguppehåll då? En hel del! Bland annat har Rambo opererats och det gick bra, fast kvällen efter operationen var hemsk. Han var väldigt medtagen, hostade upp blod och fick verkligen anstränga sig för varje inandning (så mycket att han skakade i kroppen) så jag släppte inte honom med blicken från 18.30 (när vi kom hem) till 00.30 när Jonas kom hem från jobbet. Telefontrakasserade flera djurkliniker och även Jonas så mycket att han gick tidigare ifrån jobbet, hehe. Orolig matte! Efter detta har det bara blivit bättre. Det kommer dröja ett tag innan vi kan se hur pass stor effekt operationen har haft, men hittills har han i alla fall en mycket piggare och vaknare blick. ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar