torsdag 11 september 2014

Torsdag.

Nu börjar jag friskna till lite, så imorgon har jag faktiskt tackat ja till lite extrajobb. Känner dock redan att det kommer bli lite sisådär att somna ikväll, har unnat mig ganska rejäl sovmorgon nu när jag varit krasslig - det finns för och nackdelar med att kunna välja sina egna arbetstider.

Har tillbringat kvällen med att svara på mail, jag längtar just nu något vansinnigt efter att materialet ska anlända så jag kan sätta igång med att göra pannband. Jag får flera mail om dagen från kunder som vill beställa. Väldigt roligt! Denna gången är det en ny leverantör, vilket såklart gör det lite extra spännande, jag hoppas de lever upp till mina förväntningar. Jag har redan vid första kontakten ställt höga krav på kvalitet och hur jag vill att formen på pannbanden ska vara. Min förra leverantör var duktiga vad gällde tillverkningen, men det strulade lite med leveranserna ibland; de kom inte när de skulle och ibland kom fel grejor och det funkar såklart inte.


Dags att göra ett försök att sova lite, imorgon blir det fyra butiker med ett avbrott vid lunch för att skritta Kamelia och ge henne medicin. Hon var ännu bättre i benet idag, skönt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar