tisdag 9 september 2014

Today.

Hoppas ni haft en bra dag! ♥ 

Själv vaknade jag upp med feber och halsont, men det var bara att kriga sig iväg till stallet och kolla till Kamelias ben, fodra samt ringa veterinär. Jag stannade därute tills halv tio eftersom veterinären skulle ringa då och meddela vilken tid de skulle komma; passade på att promenera vovvarna en sväng. Åkte hem, vilade ett par timmar och åkte tillbaka för att möta upp veterinären. När Kamelen var utsläppt i hagen och allt var frid och fröjd åkte jag hem och fixade mig och stack iväg för att jobba i två butiker; hade tackat ja till extrajobb idag. Hämtade ut medicin till Kamelia, köpte hundmat, tankade och sen kan ni gissa om det var skönt att komma hem till soffan! Här har jag legat sedan dess, helt underbart. Nässpray och ipren är mina bästa vänner at the moment.

Tänker troligtvis ligga här ända tills imorgon bitti, orkar nog inte flytta mig till sovrummet. Imorgon får vi hemlevererat våra nya soffor så det blir sista dygnet med denhär gamla slitna, nedsuttna soffan nu. Känns bra!

Det är bara Rambo som gillar vår nuvarande soffa, så hoppas han inte blir alltför ledsen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar