onsdag 3 september 2014

Onsdag.

Idag kom Jonas hem från Göteborg och var väl lite av ett vrak efter att ha jobbat två nätter och haft skola dagtid. Fattar inte hur han har orkat! Det har ju varit introduktion på ny kurs och grejor så ganska mycket att sätta sig in i, och det på ingen eller i alla fall väldigt lite sömn. Han försvann in i sovrummet ganska omgående men han hann öppna burken med apelsinmarmelad åt mig, så nu har jag precis avnjutit två rostmackor med marmelad samt en kopp kaffe. Ljuvligt, fast jag hade nog hypat upp dendär marmeladen nu i två dagar eftersom jag inte fått upp burken, haha. Den uppnådde inte riktigt mina förväntningar, även om den var god.


I eftermiddag red jag en kortare sväng med Frida, vilket passade perfekt efter två dagars dressyrpass på ridbanan. Ikväll har jag kört klart de sista avsnitten i fotokursen och känner mig fullproppad med information och inspiration. Ser redan fram emot nästa tillfälle som jag ska ut och öva lite mer. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar