torsdag 14 augusti 2014

Torsdag

Ända sedan de la ner kontoret här i stan på det telefonbolag jag jobbade på (agentsupport), så har jag inte haft någon aning om vad jag vill göra med mitt liv. Det vet jag fortfarande inte. Jag surfar runt och tittar på olika utbildningar och jobbannonser men inget känns som det riktigt passar mig. Jag har varit inne på utbildningar inom webbutveckling, handel och administration, stylist, florist mm. Ganska brett, med andra ord, haha. Jag lär väl fortsätta leta runt tills jag hittar något att landa i som känns som jag. Det är lite jobbigt då jag känner mig rätt vilsen, men det ordnar sig väl.

Idag har jag varit och jobbat på förmiddagen, sen la jag mig faktiskt på soffan och såg på The Office i ett par timmar och slumrade till lite. Trött! Hade gott sällskap av två trötta hundar. Ska snart ut och promenera en sväng med dem, då lär vi piggna till alla tre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar