onsdag 13 augusti 2014

Busy day

Idag har jag jobbat ihop med en kollega hela dagen i Skara, vi har byggt om och mallat in produkter i en butik där. Kul! Käkade hamburgertallrik till lunch, love it - särskilt pommes frites är en favorit.

Hade precis besök då vi sålt våra köksmöbler (bord + stolar och en skänk), Jonas har nämligen renoverat en matsalsmöbel med ett större bord och stolar, ska visa bild sen när det är helt klart, det blev verkligen sjukt snyggt och kommer passa perfekt i vårt kök. Skönt med lite större bord också, mer plats osv.

Ska snart springa lite ärenden, hämta ut foderjäst som jag beställt till Kamelia för hennes hovar, posta ett par paket, sticka till stallet, promenera vovvar. Hoppas hinna springa en sväng idag också. I förrgår sprang jag bästa rundan hittills! Jag har inte varit något fan av att springa typ någonsin, men pga min rygg är jag ju tvungen eftersom det är det enda som hjälper - och nu när jag orkar springa längre och har hittat ett "flow" så tycker jag det är riktigt skönt. Kanske kommer bli en såndär människa som springer Göteborgsvarv och tjejmilen och sånt framöver, vem vet? Haha.

Hejdå bordet och skänken (syns lite till vänster)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar