torsdag 3 juli 2014

Ridning och träning.

Fredag imorgon - love it! Imorgon ska jag till två butiker för jobb, lördag en. Sen är jag ledig söndag och på måndag går jag på mitt vikariat utöver mitt vanliga jobb. Blir mycket, men det ska bli roligt (särskilt när lönen kommer!).

Red ut en sväng i skogen ikväll, det blåste endel så det fanns inte en enda blinning så långt ögat kunde nå. Jonas jobbar natt så kvällen för mig lär bestå av att äta något gott och se på en tv-serie eller liknande. Hundarna var med mig i stallet och vi passade på att ta en skogspromenad så de är utslagna för kvällen. :)

Har förresten börjat träna hemma med hjälp av youtube, hittade en grym kanal (XHIT) med träningsvideos. Körde ett power pilates och det brände rätt rejält i magmusklerna, haha. Så gött! Imorgon ska jag nog köra ett benpass. Finns hur mycket som helst att välja på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar