fredag 6 juni 2014

Trötthet.

Idag har jag varit och jobbat i sex olika butiker, snacka om att jag var helt slut i både kropp och knopp när jag kom hem! Som tur är har jag bara några timmar imorgon eftermiddag så jag får sovmorgon i alla fall. Lördag jobbar jag heldag och söndag eftermiddag, sen är det måndag igen och det ser ut att bli en hel del extra nästa vecka också. Vet faktiskt inte när jag har en hel ledig dag igen, i juli någon gång skulle jag tro.

Har precis tuggat i mig lite kvällsmacka och te och ska gå och lägga mig. Ikväll har jag gjort ett hundhalsband, tyvärr är ryggen inte alls glad över det trots alvedon. Blir nog bättre med lite sömn. 

Kamelia fick vila idag men imorgon kör vi lite trim på banan om det inte är för blött där. :)

Selma spanar in mina sticklingar: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar