lördag 26 april 2014

Min rygg

Igår var jag på vårdcentralen om min rygg, det känns så himla skönt att ha tagit tag i problemet nu. Jag förklarade för läkaren att jag alltid har ont men att det blir värre om jag sitter en stund i soffan eller på en stol, mötet med min lärare på torsdagar resulterar alltid i rejält ont. Jag kan inte skriva för då somnar armen och båda armarna somnar när jag sover. Jag får ont när jag kör bil. När jag ska sova måste jag ligga på sidan och bulla upp med kuddar under armen för att den inte ska domna bort och ryggen ska börja värka mer. Dessa problem har jag haft i flera år och de blir successivt värre.

Hon kände på musklerna i ryggen och sa att de är väldigt spända. Nu har jag fått utskrivet träning på recept, det blir alltså ett mycket lägre pris på gymkort med receptet vilket är guld för gymkort är dyrt när man är student. Dessutom ska jag till en sjukgymnast och där får jag veta mer om fortsatt behandling.

Nu ska jag till stallet där vi ska sätta upp stängsel idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar