tisdag 18 mars 2014

Isbiten Sara-Sofia.

Brr, vad kallt det är - jag hade alldeles för lite på mig till stallet idag (jag trodde det skulle vara varmt nu?) så jag höll verkligen på att frysa ihjäl därute! Man håller sig ju varm när man rider och mockar, men så hade jag bokat träff med Frida och Jonna därute och vi stod stilla och pratade en lång stund. Kände mig som en isbit efter det, så det var bara att hoppa in i bilen och vrida värmen på max på vägen hem.

Nu har jag suttit och pluggat marknadsföring någon timme, vi håller på med ett projekt där man får hitta på en (låtsas)affärsidé och sedan bygga upp allt runtomkring den - hur man ska marknadsföra, analys av marknaden, kundgrupper osv. Fast jag har ju såklart inte hittat på något låtsasföretag utan kör på Wist Design och det är sjukt roligt! Detta är något vi gör vid sidan av studierna i kursboken så det blir lite mycket men det går bra, jag tycker att det är intressant och då är det lättare att hålla motivationen uppe.

Nu ska jag snart sticka iväg och ta in hästarna, sedan blir det Ryttareliten - ni tittar väl?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar