onsdag 5 februari 2014

Snygg-Kamelia.

Min lärare är uppenbarligen sjuk så jag har inga lektioner imorgon, trist att jag just suttit och stress-gjort en inlämningsuppgift såhär i sista minuten när jag kunde ha tagit det lugnt, haha. Närå, det är såklart skönt att ha det gjort. Och såklart synd om läraren som är sjuk, icke att förglömma. I övrigt har jag fått en hel del pannband klara idag, bild kommer imorgon. Jag har även planerat ett inlägg om vilka pärlor som finns och exempel på pannband jag gjort (jag har inte glömt din kommentar, Katarina!). :)

Jag mår jättekonstigt i halsen för övrigt, inte så mycket ont nu men det liksom kliar och känns irriterat vid halsmandlarna. Inte den typen av klåda som vid rethosta, utan mer "ont i halsen"-kli, fast utan att det gör ont. Äsch, jag kan inte förklara, konstigt är det i alla fall. Ska snart krypa ner och titta på Prison Break tills jag somnar, vilket jag nog gör ganska omgående. Jonas har redan slocknat för längesedan, sjuklingen.

Tog ett kort på hästarna när de stod i hagen och åt idag, och fick världens skrattanfall när jag kom hem och såg bilden i datorn. Hur sjutton ser Kamelia ut, eller? Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar