onsdag 15 januari 2014

Stressigt.

Jag var och handlade foderjäst och lusern förut, och åkte sedan raka vägen till stallet och mockade samt fixade Kamelias mat. Hästarna var allra längst ner på betet, och jag såg dessutom att Kamelias grimma hängde på hennes box. Jag kände mig inte så sugen på att pulsa hela vägen ner i djupsnön för att få jaga henne i en evighet, så jag sköt upp ridningen till ikväll istället. Ska ändå dit och ta in dem senare så kändes mest effektivt så.

I övrigt har jag pluggat hela dagen, och mer kommer det bli. Har skrivit ungefär halva inlämningsuppgiften, kontering och bokföring, och andra hälften som handlar om bokslut tar jag senare. Ska ge mig på bokföring med moms först, sedan bokslut, och efter det kan jag göra klart uppgiften. Känns lite stressigt inför provet imorgon, men det ska nog gå bra om jag ligger i fram tills dess.

Tar med mig kameran ikväll och fotar Kamelia i sitt nya pannband, tyckte det var dags för henne att skämmas bort lite igen. Blått och guld blev det denna gången! :)

Detta pannband byts ut mot ett svängt pannband i blått och guld, så detta ska säljas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar