onsdag 1 januari 2014

Hej 2014!

Hoppas ni hade en fin nyårsafton? Vi hade det supertrevligt med middag hos oss, sjukt god mat som Jonas lagat och trevligt sällskap. Hundarna är helt utslagna idag, haha. Selma brukar vara rädd för fyrverkerierna men det var faktiskt inte så farligt igår, när det smällde som värst så var hon lite pipig men inte alls så stressad som tidigare år. Hon har varit med mig i stallet endel när det varit militärövningar i skogen omkring, så jag tror faktiskt hon vant sig lite vid smällar. Skönt!

Förresten, i förrgår var jag på Hööks med mitt presentkort som jag fick i julklapp. Som alltid när jag kliver in där blir jag helt överväldigad av allt jag vill ha, haha. Det blev i alla fall ett schabrak, ett hundtäcke och ett pannband till mig, min stallmössa är helt utsliten och oformlig och jätteful. Hundtäcket var för litet för mina vovvar, så himla typiskt för det var väldigt snyggt, men det är alltid en chansning att köpa täcken till franska bulldogs, de är ju så breda över bringan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar