onsdag 18 december 2013

Mycket bra träning idag!

Vilken dressyrträning det blev idag, jag lär ha träningsvärk så det räcker och blir över imorgon. ;) Kamelia var inte alls med på noterna nu när det var ett tag sedan vi tränade sist, tant har uppenbarligen blivit lite bekväm. Min tränare kom fram till att hon gått och lurat mig lite när jag ridit dressyr själv, hon är så himla ful med detdär och smyger gärna bogen lite hit eller dit och fuskar. Idag kom hon dock inte undan och i slutet gick hon så otroligt fint och med världens framåtbjudning, det var bara att sitta där och stämma av lite då och då så hon inte sprang iväg för mycket. That feeling!


Imorgon belönar vi oss med en uteritt, jag kan tro att Kamelia också kommer ha lite träningsvärk så vi ger oss ut på en längre skritt-tur.

Nu ska jag störta i säng, är svintrött egentligen så jag vet inte varför jag sitter här efter midnatt. Ögonen går i kors. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar