onsdag 13 november 2013

Uppdatering.

Idag fick jag hem en leverans med rosa pärlor och masssssor av strass i silver. Sitter och gör pannband nu, fast har tagit en liten paus för att uppdatera bloggen. Kamelia fick en vilodag idag eftersom jag pluggat massor inför provet imorgon. Ska bli skönt att åka till stallet när provet är skrivet, ta en ridtur och kunna släppa företagsekonomin helt!

I övrigt har jag lagt upp ett par erbjudanden på facebooksidan idag, funderat lite över hemsida/webshop och nya framtida produkter. Det finns en grej jag verkligen vill göra, ska maila min leverantör och se om de kan lösa det åt mig. Visst är det irriterande när någon bara hintar saker utan att skriva rakt ut vad det handlar om? ;) Haha. Mer info kommer såklart så fort jag vet om det är möjligt.

Dessa pannband var det jag la ut på sidan för 200kr + frakt idag. Två av de i x-full är sålda, och ett av de i cob verkar också bli sålt ikväll. Kul! Det är så himla roligt att se vad det är som går åt, ibland kan jag lägga upp saker jag själv tycker är sjukt snyggt men ingen är intresserad, och ibland lägger jag ut något jag själv inte alls tror ska bli uppskattat och så säljer det som smör. Det är verkligen intressant och spännande att invänta reaktionerna varje gång något ska ut på sidan. Blått och rosa verkar dock vara de färger som flest faller för.

X-Full


Cob

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar