torsdag 21 november 2013

Torsdagskväll.

Provet idag gick hyfsat bra, det kändes som jag flummade iväg lite och inte fick till någon jättebra slutkläm men jag lär bli godkänd i alla fall. I Företagsekonomin går det väldigt bra däremot, jag fick veta idag att jag fått A på båda proven hittills - så himla kul! Det lönar sig uppenbarligen att ligga i och studera, och nu känner jag mig lite mer motiverad med skolan än vad jag gjort det senaste. Har skrivit upp mig för ett nytt prov på måndag, och kommer göra ett på torsdag nästa vecka också, skönt att beta av.

Jag hoppade över ridningen idag då jag mått rätt illa under eftermiddagen, så imorgon får det bli en längre ridtur då Kamelia lär ha samlat på sig endel energi, haha. Man kan ju alltid hoppas att snön har försvunnit tills imorgon, det är ju ändå runt nollan så en liten chans finns nog. Ska nog ändå åka och köpa brodd och broddverktyg imorgon däremot, det lär ju behövas förr eller senare.

En annan jobbig grej är att jag inte fått på vinterdäck på min bil än - jag vet, jag är så kass! Hoppas verkligen på bra väglag så jag kan åka iväg och få det gjort inom de närmaste dagarna.

Nu ska jag svara på lite mail och göra ett par pannband, kul! Jonas sitter instängd med en uppsats eller hemtenta, så jag och hundarna roar oss själva här - det vill säga hundarna sover och jag tittar på Heartland. Mysigt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar