lördag 30 november 2013

Hova idag.

Det var verkligen supertrevligt i Hova idag, och bilen höll hela vägen dit och hem (fast den började krångla lite när jag var typ en kilometer hemifrån)! Det var tydligen inte så mycket folk som det brukar vara, men jag fick i alla fall två beställningar på pannband och pratade massor med trevliga människor. Som tack för att jag kom dit fick jag en stor säck med Royal Canin-foder (samma sort som Rambo äter) och en fodertunna, samt en mindre behållare, första hjälpen-kit för hundar, handduk till hund m.m. Så otroligt generöst! Nu har Rambo mat så det räcker i typ ett år framöver eller något för det var typ 15kg i säcken.


Jag somnade rätt gott när jag kom hem, tillsammans med vovvarna. Tokmysigt! Dock var det seegt att ge sig iväg till stallet sedan, kolsvart ute dessutom. Kamelia var jättenipprig redan när jag tog in henne i stallet så jag longerade henne på ridbanan idag. Belysningen är kanon! Kamelia tycker däremot att det är läskigt att det är mörkt runtomkring banan - alla spöken som finns därute i mörkret och bara väntar på att få äta upp henne. ;)

Imorgon ska jag räkna massa matte och göra pannband, har ett helt gäng pannband som ska skickas iväg till en ridsportbutik i veckan. Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar