fredag 23 augusti 2013

To do.

Igår hade jag en ganska produktiv dag, jag betade av massa grejor på min "to do-list". Fixade bild till nya körkortet och skickade in pappren, lämnade in en dator på lagning, packade in och skickade pannband, köpte ny router, kollade till hästarna m.m. Nacken mår sådär, men det går i alla fall åt rätt håll. Jag har låtit bli att sitta på hästryggen på två dagar så den har fått en god chans att repa sig.

Jag sitter just nu och mailar med lite kunder, antecknar beställningar och ska snart ta ut vovvarna på en liten lunchpromenad. Sedan blir det lite kaffe och smörgås innan jag sticker iväg till stallet. Idag får systemkameran följa med också, tyvärr har jag ju ingen som kan fota när jag rider men lite snygga Kamelia-bilder kan jag ju försöka få till i alla fall.

I eftermiddag har jag lite pannband och annat att göra klart, så jag hoppas att ett gäng nya skärnålar dimper ner i brevlådan idag - jag bröt nämligen av min sista igår men hade som tur var beställt nya för några dagar sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar