tisdag 13 augusti 2013

Beslutsångest.

Jag ska alldeles strax sticka iväg till stallet, har helt sjukt mycket beslutsångest över vad vi ska hitta på idag. Det har ju i stort sett endast blivit skritt-turer sedan vi flyttade pga Kamelias ben, så vi behöver verkligen trimma på lite med dressyren. Dock pekade Jonas ut ett ställe dit jag kan rida där det ska finnas helt oändligt mycket fler ridvägar, och dessutom hur långa som helst, så nu är jag hur sugen som helst på att bege mig dit för lite utforskning. Arghh, decisions! Troligtvis blir det dressyr idag och uteritt imorgon dock. Först jobb, sedan lek, haha.

Det gick jättebra hos sjukgymnasten med Rambo, och efteråt följde Jonas och vovvarna med och kollade in stallet, de har inte sett det än. Selma löper och har gjort det i vad som känns som ungefär ett sekel så jag vill inte ta med henne till stallet när jag ska greja med Kamelia, jag behöver ha lite bättre koll på henne än vad jag kan ha när jag grejar med en häst. Nu är hundarna i alla fall jättetrötta och sover som små grisar i soffan, sötisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar