torsdag 14 mars 2013

Tandläkare x2.

Idag har jag varit hos tandläkaren två gånger - inte så ofta det händer, eller hur? Jag hade tid i morse, och då hade jag med min (sönderbitna, utslitna) bettskena. Så de bokade en ny tid för att fixa en ny. Lika bra att få det gjort samma dag. Jag får den inte förrän om 4 veckor så jag får hålla till godo med min gamla så länge. Kanske inte så intressant info, haha. Dock visade det sig att tandläkaren var en tjej som jag red ihop med för en himlans massa år sedan, hon red ett halvblod som stod uppstallad i vårt stall. Världen är liten!



När jag kom hem i eftermiddags hade jag fått ett mail där jag blev kallad på arbetsintervju nästa vecka, så himla kul! Jag är redan lite nervös, men det ska nog gå bra. Ska se till att fixa lite nya slingor i håret under helgen så jag ser presentabel ut.

Nepp, bedtime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar