onsdag 14 november 2012

Tävlingar.

Det är så seeegt vad långt det är mellan tävlingsterminerna i dressyr. Nästa dressyrtävling är 2 mars i Mullsjö, den tänkte jag vara med i. Det är LB:1 och LA:2, jag tänkte vara med i LB:1. Tävlingen därpå är i Skultorp, 7/4, och därefter är det gott om tävlingar igen - så gott som varje helg - så då kommer jag kunna välja och vraka. Förhoppningsvis har jag en bil med drag då, istället för min lilla Hyundai som jag i och för sig tokgillar men som inte är ett dugg praktisk för en hästtjej. Kanske har jag även ett släp!

Jaja, den 2 mars skall vi i alla fall vara sjukt fit for fight, programmet ska sitta som en smäck, galoppen ska vara starkare och hon ska gå i stadig och fin form och jag ska rida ordentligt. 15 veckor har vi dit, haha. Räknar ned, jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar