söndag 11 november 2012

Pyssel hej vilt.

Jag har sjukt mycket att skriva om nu, tiden har verkligen inte räckt till de senaste dagarna. En tjej i stallet var med i en bilolycka i måndags (fast det gick bra, hon blev bara ganska mörbultad) så jag har hjälpt till med hennes häst de senaste dagarna. Han är så himla mysig och rolig att greja med. :)

Mer om det senare dock, tänkte berätta lite om gårdagskvällen nu. Ett gäng tjejer samlades hemma hos Linda för pyssel hej vilt, Linda jobbar på Slöjddetaljer och är grym på att göra smycken osv. Eftersom jag är en hästtjej så gjorde jag ett pannband till Kamelia, jag blev riktigt nöjd med det, ska invigas idag:





Dessutom gjorde jag ett armband samt några bokmärken, två av dem kan jag dock inte visa då jag skall ge bort dem.

[caption id="attachment_4147" align="aligncenter" width="529"]Det är alltså jag som är Made in Idre, inte armbandet ;) Det är alltså jag som är Made in Idre, inte armbandet ;)[/caption]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar