torsdag 29 november 2012

Kyligt.

Igår kväll longerade jag Kamelia i snöregnblåsten. Inte särskilt skönt, om jag ska vara ärlig, haha. Kamelia var väl inpackad med regntätt ridtäcke fastspänt i longergjord med schabrak under, själv har jag dock dåligt med regntäta/varma kläder så jag var blöt och iskall om precis allt utom vader och fötter, tack vare ridstövlarna. Gissa om det var skönt att komma hem och krypa ner under en filt i soffan efteråt! Kamelia var duktig trots ovädret, och det känns alltid så himla bra när man trotsat vädret och gett sig ut ändå, även om det blir ett kortare pass. Hästarna har stått inne endel senaste dagarna och då är det ju ännu mer viktigt att man kommer ut och motionerar dem lite.

Gammal bild - jag saknar verkligen sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar