torsdag 15 januari 2015

Good news

Idag blev jag uppringd om ett tillfälligt jobb jag sökt, det är bara på en vecka men det är heltid vilket innebär att det är mer än vad jag normalt får ihop på en månad. Jag fick det, så på måndag ska jag in och skriva papper. Känns himla bra, själva jobbet verkar roligt och krävde att man skulle vara snabb vid en dator vilket jag är. Ni kan kalla mig Blixten.

Idag har hovslagaren varit ute och skott Kamelia runt om. Hennes hovkvalitet har tydligen blivit så fantastiskt mycket bättre, hennes hovar har varit ganska porösa och liksom fallit sönder, och nu är de stenhårda. Woop! Han sa också att hon inte har några problem att lyfta och hålla upp sina bakhovar vilket 20-åriga hästar normalt har. Det märks att hon hålls igång och hålls fräsch, sa han. Blir så himla glad! Bästa komplimangen jag kan få är att jag tar bra hand om min kamel. Den 3/2 kommer tandläkaren också, då jag tror hon har något som stör henne i munnen. Vågar inte tänka på vad det kommer kosta. Förtränger tills vidare, haha.

Lite random bild men den innehåller ju i alla fall snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar